dijous, 2 de juliol del 2009

ATL-BCN

Ja sóc a casa!

El dia de marxar d'Atlanta em vaig haver de comprar una segona maleta, ja que el meu pla malèfic de robar-ne una de les de l'Anna no va ser exitós (a causa d'un canvi de normativa en els vols de Delta a partir de juliol, quan començaran a cobrar 50 $ per 2a maleta facturada). Total, que de bon matí ens en vam anar cap al Ross i em vaig comprar una gran Samsonite per 60 $.

Després, vam passar pel laboratori, em vaig acomiadar de les escasses persones que encara hi queden, i vaig rebre una postal de record dels ja ex-col·legues.

El text és el següent:
- "Tomàquet, xarop de blat de moro, vinagre, aigua, sal.
¿ Veus com no hi ha gat (cat) al cat-sup (ketchup) ?"
hehehe

Finalment, una última instantània atlantina i cap a l'aeroport.

Amb en Reginald, el cap del 100Midtown

___.oOo.______.oOo.______.oOo.______

Un vol llarg i gèlid em va dur d'Atlanta a Londres. Sembla ser que els gerents de British Airways van decidir estalviar en calefacció, de manera que tot i utilitatzar jersei de llana i la prima manta proporcionada, encara tenia fresca. Els controls per l'aire que antigament acompanyaven els llums, van suprimir-se en aquesta aeronau (suposo que eren un luxe innecesari).


Més de 4 hores d'espera a Londres i després arribada a Barcelona... ...on la meva maleta negra no va arribar, ni a mi ni a una colla de passatgers que fèiem cua a l'oficina de reclamacions d'Iberia.

Cua a equipatges d'Iberia

Reclamació

___.oOo.______.oOo.______.oOo.______

Avui per dinar: meló amb PERNIL !


2 comentaris:

  1. Iberia?? No m'estranya que et perdin la maleta!

    En quant a la temperatura dels avions, tens raó, es passen amb el fred. Però els ventiladors de la foto són els d'aire fred; els d'aire calent són a terra, sota les finestres.

    ResponElimina
  2. En realitat la culpa va ser de British Airways, ja que un contenidor sencer es va quedar a Londres. Avui me l'han dut a casa...

    Per altra banda, els de la foto no són ventiladors, són les llums. Recordo alguns avions que, al costat, hi havia la possibilitat de regular l'aire fred que baixava (tot i que el canvi tampoc es notava gaire :( )...

    ResponElimina