
Us poso 3 exemples:
1) canvi de companyia

El Sr. Albert, al seu blog, proposa diverses solucions per respondre quan demanen pel sr. X (on X ets tu):
- El sr. X va morir fa dos dies de sobredosi
- No s'hi pot posar, està en un univers paral·lel
- M'agafes en mig d'una palla
- Crec que m'he enamorat de vostè
- Em cago en sudamerica
- Abans hauríem de conèixer-nos una mica. Digui'm, ¿d'on és vostè?
- Miri, aquí som amish
2) Internet

Primer hauràs de passar pel filtre d'un parell o tres de cyborgs (meitat teleoperadores meitat autòmates lobotomitzats) que et faran respondre preguntes estúpides abans de passar-te amb algú que en tingui una mínima idea. Aquest nou individu tampoc et donarà la solució, però al penjar pensaràs que tot ja està arreglat... ...fins que al cap d'uns dies descobreixis la crua realitat. Sense anar més lluny, fa bastants mesos que esperem una migració a Os, de manera que (tot i tenir internet) cada vagada s'ha de marcar el prefix per les trucades si no es vol que caigui a mans de Telefónica.
Sobre el tema de donar-se de baixa no faré cap comentari perquè excediria la mida màxima de text a posar per post...
3) Facturació

L'altra història és recent. A finals de juliol vaig demanar una portabilitat de mòbil a contracte de Yoigo. Vaig anar a The Phone House i ja quan vaig recollir el mòbil els vaig informar que m'havíen passat a prepagament enlloc de contracte. Molt diligents, em van dir que ho arreglaríen i que em trucaríen. Encara espero la trucada. Veient que la botiga no reaccionava, vaig intentar-ho per la via de l'assistència telefònica. Després d'esperes de més d'un quart d'hora vaig seguir el consell que donen a la gravació per als més desesperats: enviar un missatge de text amb el meu problema. El dia següent vaig rebre la resposta: em deien que truqués al número d'atenció al client...
PS: si demanes com desconnectar el contestador a Yoigo, et diuen que "El contestador de Yoigo funciona cómo los contestadores de las otras compañías". Bravo.
En una trucada de telemarketing que el meu pare va rebre per vendre subscripció a internet, quasi els va convèncer que no li feia falta perquè es comunicava amb coloms missatgers.
ResponEliminaUna cosa en quant a les operadores d'atenció al client: Si des dels EUA costa que et parlin en anglès correctament, no em puc imaginar el que deu costar que els de Telefónica de Ehpaña facin servir el català...